söndag 8 januari 2017

Skyltsöndag!

Vacker frost mötte mig imorse när jag kom ner till busshållplatsen.  Och himlen bakom var också otroligt vacker.
 Till den här behövs nog ingen ytterligare förklaring till dumhet! 
 Visste inte att det fanns grönsaker som inte var vegetariska. Man slutar aldrig att förvånas.
Den här förevigade jag imorse på t-banan. Vilken fantastisk grej.  En insikt i andras liv om inte annat!
Den här minns jag inte om jag visat förut. Men den är så bra att den tål att upprepas i så fall!

Vill ni se fler skyltar går ni till Bp som håller i denna roliga och utmanande bloggutmaning!

Nu ska jag krypa ner under filten eftersom jag också åkt dit på förkylningen som sprider sig som en löpeld på jobbet.

Trevlig Söndag alla fina!

Kram
Susanne 

15 kommentarer:

  1. Sitter här och läser skyltarna högt för mig och för Lasse och vi skrattar högt och gott åt dem :) Kanonskyltning!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tackar och bockar från mig. Bloggen är stängd pga olika skäl. Kommer aldrig att använda mig av detta namn igen, så du vet/Ezter

    SvaraRadera
  3. Kanoners! Den där blindgången skulle vara nyttig, men hu så avskräckande. Tar noga mina ögondroppar.
    Sista var bäst, för det stämmer ju in, eller hur? Fniss.
    Skyltsöndagskram ♥

    SvaraRadera
  4. Hehe....var får du tag på alla skyltar ;))?
    Inte kul med förkylning, själv åkte jag på en lätt variant dagen före julafton. Men det var inte mycket att tala om och på Nyårsafton var den över...tur det !!
    Ha en fin kväll vännen och krya på dej !!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Ja du, där är det några skyltar som oroar så smått. Endast en skylt tyder på klarsyn, även om just den erbjuder en timmas mörker.

    SvaraRadera
  7. Underbara skyltar, den med rullstolen är verkligen höjden av dumhet!! Å sista skylten..fniss!!!
    Tack för peppning inför vår visning av huset, i morgonkväll är det dags för visning nr 2...puh så nervöst det är! Kram och krya på dig! ♥

    SvaraRadera
  8. I den första bilden skyltar du med att du är en suverän fotograf:-)
    Skylten med rullstolen - suck. Likså den med grönsakerna. Perfekt fångad, båda två!

    Den Osynliga utställningen påminner mig om en grej som några av mina arbetskamrater deltog i för några år sedan. Man gick till en restaurang där man fick äta i totalmörker med en blind "ledsagare". Arbetskompisarna tyckte det var otroligt svårt.
    Ja du, identifierar mig nog med texten på sista skylten;-)

    Tusen tack för toppen skyltar och länken:-)

    SvaraRadera
  9. Tack för dagens skyltning. Inledande skylt från morgonens snö, frost och isär magnifik.
    Tror att jag imorgon ska fråga efter vegetariska grönsaker i min lokala ICA och se hur reaktionen blir.
    Rullstolen? Hur hade man tänkt här. Eller inte alls.
    Sista skylten, visst ligger det något i den.
    Önskar dig god bättring.
    Är också hängig och har feber, gillas inte .
    Krya på dig kram!

    SvaraRadera
  10. Underbart skyltat! :-)

    Den där osynliga utställningen är säkerligen mycket lärorik för oss som har turen att se...

    Ha en fantastisk start på den nya veckan som är i antågande! :-)

    SvaraRadera
  11. "Vegetariska grönsaker" haha jag dör. Jag skulle gärna vilja se de där köttgrönsakerna! ;)

    SvaraRadera
  12. Ha ha det var roliga skyltar :) fin måndag <3

    SvaraRadera
  13. Tur att det inte var rimfrost på alla skyltfönster för då hade vi inte fått se alla din roliga skyltar.
    Kramen

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!