måndag 22 juni 2015

Måndag med tillbakablick!

Redan Måndag! 


Föregående vecka bara rusade iväg!
Och även den är fylld med många fina ljusglimtar och mycket att vara tacksam för.

  • Knoppar på rosorna som snart slår ut
  • Sol
  • Värme
  • En stund i varsin solstol med maken
  • Lekar
  • God mat
  • Trevligt midsommarfirande 
  • Partytältet
  • Infravärme
  • Tända ljus
  • Att det inte regnade hela midsommarafton
  • Första helgen för i år som vi övernattade i stugan
  • Symptomfri mage hela midsommarhelgen 
  • Lång frukost med hela familjen samlad
  • Jordgubbar
  • Bubbel
  • Choklad
  • Skratt
  • Sitta i trädgården och lyssna på alla fåglar som kvittrar
Titta gärna in HÄR HOS EVA för att se vad hon och flera andra är tacksamma för!
Eller varför inte hoppa på denna bloggutmaning du också! 

God natt alla fina där ute!

Susanne 

7 kommentarer:

  1. Jag tror jag skulle behöva göra en sån lista. Vi har mycket att vara tacksamma för och jag är dålig att se det tror jag..... Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Verkligen många fina ljusglimtar att vara tacksam för! Ha en fortsatt trevlig vecka!!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att läsa dina tillbakablickar, jag säger precis som anette, bör nog göra en sådan lista själv, för att börja se och uppskatta vad man har. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Infravärme - ja, vill man sitta ute på kvällarna i år så behövs det!
    Och så fastnar jag för: Lång frukost med hela familjen samlad - underbart! :) Nostalgitrippar lite!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  5. Fågelkvitter! Lååångfrukost! Sol! Ja, det uppskattar jag också. När magen håller sig i form är man extra glad.

    SvaraRadera
  6. Har du också en dålig mage ;-)
    Underbar tacksamhetslista och jag njuter med i varje ord som du har skrivit.
    Detta är inte bara en tacksamhetslista utan det blir som en dagbok också /kram

    SvaraRadera
  7. Jordgubbar, bubbel och choklad - tre av mina favoriter! Vad skönt att magen klarade sig ok över helgen. Har du provat att dricka Aloe Vera Gel? Jättebra mot magen.

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!