måndag 4 maj 2015

Tillbakablick med tacksamhet av gångna veckan!



Det fick bli ett eget inlägg idag...!
Så mycket att vara tacksam för denna vecka som nästan allt går i firandets tecken
  • Firad och uppskattad av min älskade make och mina älskade barn
  • Grattis kort på brevlådan av en kär gammal kund
  • Urgulliga sms från barnen 
  • Underbara vänner som jag inte träffat på länge
  • Fick krama min Emmagumma i lördags när hon släppte av sina föräldrar till festen
  • En jätte lyckad 40 års fest för maken
  • God mat
  • Glada barn
  • Förhoppningsvis ny skola för lilleman
  • Dans till småtimmarna 
  • Alla vänner som vill att jag ska må bra och kämpar för det! ♡
Det var nog allt!
De stora sakerna tog mycket plats denna vecka så jag har nog missat många små saker tyvärr.

Ha en jätte fin kväll! 
Många kramar
Susanne


7 kommentarer:

  1. Vilken härlig lista du har där. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Den listan värmde även i mitt hjärta :) Du får återblicka till den när det behövs!
    Kram från Kate

    SvaraRadera
  3. Det var en fin lista över saker du är tacksam för. :-)

    Godnattkram :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar vecka du har haft! Och nu en helt ny vecka att se fram emot! Må så gott!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin vecka du har haft. Intensivt och fartfyllt. Tänker att de här med nära vänner - det är viktigt. Fin ny vecka till dig! Kram

    SvaraRadera
  6. Fin lista! Vänner är värdefullt :)

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!