måndag 6 april 2015

Nu är det vår!


Äntligen! 
Nu kan det väl ändå inte komma någon mer snö!

Den 18 april firas körsbärsblommans dag i kungsträdgården! 


Det är otroligt vackert att promenera under alla träden som blommar då!
Eller varför inte sitta på fridays och njuta av utsikten med något gott att äta och dricka!
Brukar ni som bor i sthm ta er in och titta när dom blommar?
Jag ska absolut promenera ner dit efter jobbet så fort dom har slagit ut!

Hoppas ni njuter av vårvädret ute idag!
Jag ska sätta mig i solen så fort jag kommer hem! 

Puss o kram!

8 kommentarer:

  1. Underbara Vår så ♡ -ligt Välkommen!
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Dom är ju så otroligt vackra, körsbärsträden. Synd att det är så kort tid.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. äntligen är våren här! :)

    SvaraRadera
  4. Jag brukar gå förbi på morgon då är det minst med folk, så himla vackert.

    SvaraRadera
  5. Så vackert. Nä snö kommer det inte haha. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det snöade här i söndags!
      Men nu är ju värmen äntligen tillbaka! :)
      Kram!

      Radera
  6. Det är klass 1 varning i vissa delar av Sverige. April är inte över än.....

    SvaraRadera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!