måndag 30 mars 2015

världen krymper med alla sociala medier!




Det hände nått jätte underligt igår.
Jag fick ett sms på kvällen av mannen i huset som vi köpte utemöblerna av.
Jag var aldrig med och hämtade möblerna utan det gjorde maken och hans kompis.
Han ville höra sig för om jag möjligtvis var den tjej som han lekte med som liten eftersom våra föräldrar umgicks mycket då.
Vi har inte träffats på säkert 25 år. Minst!
Jag fattade först ingenting.
Men när han berättade vad hans föräldrar heter så gick det upp för mig vem han var.
Han hade kopplat ihop mitt namn, trots att jag bytt vid giftermål, och efter att ha sett en bild på fb via en annan han känner som min mamma har på fb. 
Låter det invecklat?  Haha..
Hur som helst så har vi bestämt att vi måste ses och prata om allt som hänt sedan vi var typ 12 år eller nått sånt!

något omtumlande måste jag erkänna! 
Men det ska bli jätte roligt att träffa honom och hans familj!

Nu är arbetsdagen slut! :)
På schemat ikväll står vikning av tvätt, matlagning och sen mys i soffan med maken!



1 kommentar:

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!