söndag 1 februari 2015

Serier!

Bara jag vaken än så länge. 
Tittar på det allra sista avsnittet av Parenthood. 


Det är en historia om en stor familj och alla glädjestunder och svårigheter dom går igenom!
Allt från arbetslöshet, skilsmässor,  tonårsproblem,   otrohetsaffärer, sjukdomar osv. ..!
Man gråter inte bara en gång under resans gång! 

För en massa år sen följde jag brothers and sisters. 


Lite mer uppåtklass familj men med samma glädje ämnen och problem som vem som helst! 

Vad är det som gör att man fastna så i serier.
Jag är den första att erkänna att jag kan förlora mig helt i en bra och gripande serie!
Det är så lätt att bara följa med i deras liv.
I en film så ska allt hända på ca 2 timmar och då missar man ju jätte mycket!
En serie blir mer som en lång bok.

Jag brukar passa på att sätta mig en stund när grabbarna och gubben är upptagna med träning, sina datorer eller annat!

Ha en underbar söndag!
Puss o kram! 
Suzy Q





2 kommentarer:

  1. Jag är sämst på att kolla in serier, tar mig inte tid. Händer att jag laddar ner och Marathontittar på serier.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är precis det jag gör om jag upptäcker någon bra som jag missat!
      Som Sons of anarchy tex.
      Började mitt maraton när jag var sjuk! :)
      Kram!

      Radera

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!