fredag 13 februari 2015

Fredag....



Jag har aldrig oroat mig för den här dagen!
Men min man har råkat ut för några otrevligheter just denna dag några ggr!
Speciellt med bilen!
Nu har vi ny och fin bil igen så jag hoppas verkligen att det inte händer nått idag!
Påminde honom inte om datumet i morse eftersom jag är rädd för självuppfyllande profetia! 

Har ni råkat ut för nått just den här dagen någon gång? Eller kanske flera ggr?!


Ikväll blir det fullt hus!
Det är den helgen i månaden som vi har våra kontaktbarn.
Men den äldsta grabben kommer inte!
Ville vara med sin flickvän i helgen eftersom det är alla-hjärtans dag! 
Gör ni nått speciellt för er älskade imorgon?

Jag tycker absolut att det är mysigt att göra någon liten gest med blommor eller en mysig middag!
Men ärligt talat så uppskattar jag det mer när det kommer spontant en helt vanlig dag!
Det känns som man MÅSTE köpa/göra nått just den dagen! 
Och dom som inte har någon att "fira" med känner sig ännu mer ensamma!

Och det är det jag ogillar!


Lilleman är bjuden på kalas imorgon mellan 16-20!
Vem orkar med ett så långt kalas?!
Verkligen imponerad av den familjen!
Visserligen är barnen som kommer i 11-12 års ålder. Men ändå!
Vi kommer mysa med resten av ungdomarna som vi har kvar hemma och förbereda inför familje kalaset för min stora på söndag!
Tänkte att jag skulle få lite hjälp av barnen att göra tårtan! :)
Ha en fin fredag!

Kram på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!