måndag 12 januari 2015

Sjuk och ledsen!


Idag gav jag upp och stannade hemma!
Har jätte dåligt samvete för det! :(
Jag brukar alltid bita ihop och gå till jobbet men nu kände min kropp att det fick vara nog tror jag! 

Är lite ledsen också!
Haft mycket i huvudet den här hösten som var. Precis som förra året!
Men i år gick det så långt att jag glömde bort att ta hem lådorna med mina fina dahliaknölar från kolonistugan innan kylan kom.
Och min fina potatis!
Nu är dom fuktiga och förstörda allihopa!
Familjen åkte dit och tittade till igår efter att det kommit så mycket snö.
Dom upptäckte då det jag redan misstänkte .
Att alla var förstörda!

Får ge mig ut på tradera igen till våren och jaga nya!
Vet att det finns en uppsjö av olika färger och storlekar att fynda där! 
Hoppas verkligen att jag hittar mina rosa favoriter!

....och dom gula, sammetsröda, vita, lila, nästan svarta..
ja, allihopa egentligen!  :(
Det här året ska jag verkligen komma igen, göra det jag älskar och njuta på kollo!

Hoppas att ni andra håller er friska!
Ha en underbar start på veckan!

Puss o kram! 
Suzy Q

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!