fredag 2 januari 2015

Helg!!!!


God fortsättning allihopa!
Hoppas att ni hade en mysig och rolig nyårsafton!
Det hade vi som ni ser!


Trots jobb innan så piggnade jag till. Med hjälp av alldeles för många redbull! 
Får ta till det när det krisar eftersom jag avskyr kaffe! 
Men kvällen gick alldeles för fort.
Helt plötsligt var kl 01.30 och jag var tvungen att ge upp festligheterna eftersom jag skulle upp och jobba på nyårsdagen! 
De andra satt kvar till småtimmarna och spelade poker! :)

Igår orkade vi varken laga mat eller köpa pizza som de flesta andra gjorde. Så vi mumsade på allt som var kvar av ostbrickan. Och grabbarna ( mest den stora, min man ;) lyckades trycka i sig det mesta av snacksen som vi inte han äta på nyårskvällen!

Ikväll blir det god mat igen!
Det var så gott med oxfile så vi äter det idag med! 
För övrigt blir det vila och avkoppling i helgen!
Men det konstiga med mig är att trots att jag jobbat jätte mycket och egentligen är ganska trött. Så vill jag gärna inte slöa bort helgerna!

Men på söndag blir det roligheter!!!!
Då ska jag och älsklingen gå och se....


.....och det ska bli jätte roligt och mysigt att komma iväg en hel kväll bara vi två!


Önskar er alla en trevlig helg!

Puss o kram
Suzy Q


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!