fredag 26 december 2014

Kallt, mörkt och endast jag är vaken!


God morgon alla underbara människor!
Idag är det verkligen friskt ute.
En mössa hade inte suttit fel på huvudet idag!

Vi hade en jätte mysig julafton med god mat och en massa julklappar!
Och jag fick också julklappar! Många julklappar!
brukar aldrig önska mig något eller så...
men i år var det några saker som jag ville ha faktiskt! ;)
Och jag fick ALLT på min lista!! Och lite till.
Bla viner till min samling!
Ena av min äldsta gullunge! 
Undrar hur det gick till....? :)
Misstänker langning!
Och från minstingen fick jag ett jätte vackert halsband!
Och så ska vi gå och se " livet är en schlager " jag och älsklingen! Ska bli jätte roligt.
Speciellt eftersom känner en av artisterna som är med där!
Och så en välbehövlig praktisk sak från min mamma.
En elektrisk fotfil!
Kan verkligen rekommendera den!
Så lätt att använda och resultatet blir jätte fina och babylena fötter! ! :)
Var länge sen jag fick så många klappar eftersom barnen aldrig tidigare har köpt eller vi vuxna inte alltid köper till varann!
Jag bryter ju det löftet varje år förstås! 
Tycker ju det är så roligt att ge presenter/julklappar och se hur glada alla blir!


Annandag jul....!
Det betyder väl fler mysiga julmiddagar och MELLANDAGSREA för er som längtat efter det!!
Hoppas ni gör många fynd.
Jag kommer vara på jobbet och försöka bidra till att kunder och arbetskamrater får en bra dag! :)

Igår var första gången på många år som jag jobbade på juldagen.
eller jobba var väl att ta i.
Vi hade inte speciellt mycket att göra!
Lite plock och städ här och där!
hoppas på mer drag idag.

Idag åker min fina mamma och hennes man hem till Norrland igen! 
Det har varit jätte mysigt att ha henne hos oss!
Tack för all hjälp och alla mysiga stunder med fina samtal!

Vi är bortbjudna på middag ikväll! 
Ska bli riktigt skönt och lyxigt att komma bort och äta hos någon annan och inte behöva laga maten själv! ;)

Ha en jätte fin dag! ♡
Klä på er ordentligt om ni ska ut!

Puss och kram!
Suzy Q



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!