söndag 21 december 2014

Fjärde advent!



Så var vi framme vid fjärde advent!

Är det bara jag som tycker att tiden rusar fram?
Vi har i alla fall haft en jätte lugn och mysig helg!
handlat lite julklappar,  haft vänner över på middag och pysslat här hemma.
Både jag och maken är förkylda men jag känner mig bättre idag och är laddad för två hektiska dagar på jobbet!

Nu längtar jag till julafton!
Äta god mat, Mysa med familjen och föräldrarna,  se hur glada barnen och Micke blir över julklapparna! :)
Hoppas att dom blir glada i alla fall.....!
Jag älskar att ge bort presenter!
Får bromsa mig själv för att inte köpa för mycket!

Är det bara jag som tycker att det är roligare att ge bort än att få?

Vi köper bara till barnen och varandra.
Sen blir det julklappsleken med alla vuxna.
Så roligt och spännande! 
Köper ni mycket julklappar till alla vuxna?
Känns som fler och fler kör någon form av spel eller lotteri!

Önskar er en fortsatt mysig fjärde advent!
Puss o kram!!

Suzy Q





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va roligt att du vill lämna en liten kommentar!